Ana içeriğe atla

Translate

Atlı karınca aşkına!






















      En son ne zaman atlı karıncaya bindiniz? Ya da en son ne zaman bir atlı karınca gördünüz? Muhtemelen şöyle bir durup düşündünüz ve hatırlayamadınız değil mi? Luna parklarda ya da modern alışveriş merkezlerinin eğlence salonlarında duran ve keşfedilmeyi bekleyen bu dünya tatlısı şeyleri size bir hatırlatmak istedim. Atlara aşık olduğumu en güzel örneklerinden biri olan Akhal Teke ile burada da anlatmıştım ancak böyle güzel bir örneği keşke daha önce vermiş olsaydım diyorum. Çünkü atlı karıncalar bence hem başarıyla tasarlanmış düzenekler, hem de güzeller güzeli bir görsel şölen sunan müthiş sanat eserleri. Mesela yukarıdaki atlı karıncaları ele alalım, sahiden de hepsi çok hoş! Işıl ışıl olmaları yanı sıra, atların her biri üzerindeki özgün figürler, capcanlı renkler-desenler insanın gözünü kamaştırıyor. Sanki ufak bir alana hakim kişisel birer mutluluk karnavalı gibiler. Bana kalırsa bu renk cümbüşü saçan atlı karıncalar fovist bir tablo kadar canlı ve güzeller. Evet belki de yalnızca tüm çocukların güle oynaya koştuğu, yetişkinlerinse pek ilgilenmediği sıradan bir eğlence ürünüdür kim bilir?.. Elbette mesele algıdaki seçme özgürlüğüyle ilintili. Ben bu özgürlüğü onların büyüleyici hayaller olduğundan yana kullanıyorum ve daima çocuk kalmışlara selam ediyorum! Şimdi bir eğlence merkezinde olsaydık  onlara binmeyi düşünmezdik bile.. Kaldı ki bu yoğun, ciddi ve sorumluluk sahibi hayatlarımız içinde lunaparklar bize yıldızlar kadar uzak. Fakat çocuklukta kalan şen kahkahalar daima hatırlanmalı ve bazı bazı çocukluğa ufak sıçramalar yapılmalı.. İşte bu yüzden bu yazımı atlı karıncalara bakan ve malesef günlük keşmekeş yüzünden onları göremeyen sevgili yetişkinlere ithaf ediyorum. 


Capcanlı, çok renkli ve eğlenceli, mutlu, sağlıklı günler sizinle olsun.
xoxo
Rumeysa-



Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Sevgililer Bumerang Mıdır? | İlişki Gurusu Rumy Konuşuyor; Ayrılığın ve Eski Sevgilinin Üstesinden Nasıl Gelinir? Nasıl Unutulur? Arkadaş Kalmalı Mı? Kısaca... Bir Ex'in Ardından Ne Yapmalı?

  Merhabalar... Haziran'ınız nasıl gidiyor? İyi misiniz?  Operadaki Lamba Cini Podcast 'in yeni bölümü yayında. Bu bölümde aşk, ayrılık ve eski sevgililik müessesesini masaya yatırdık. Bir yandan bolca güldük... :)  Yeni bölüme  şuracıktan ,  Spotify 'dan ve Apple Podcast'lerden ulaşabilirsiniz.  Sevgiler... Rumy-

Turan'ın Kızı ve İsimsiz Bir Prens'in Bilmece Gibi Aşkı; "Turandot" bölümü yayında!!

Merhaba millet! Operadaki Lamba Cini podcast'in yeni bölümü yayında! Umut, Kan ve Turandot...  Turandot neydi? Kimdi? Bilmecelerini kim bilecekti? Umut mu kazanacaktı... Yoksa prenses mi?   Sahi kimdi o isimsiz prens?   Turandot'un içinize işleyecek soğuğuna karşı, ismi olmayan bir yabancının umuduyla ısınmaya hazır mısınız? Bu bölümde Rumy, sizi de yanına alıp epey uzaklara, Çin'e gidiyor. Yol üstü Turandot'un öyküsünün tohumlarının atıldığı Pers coğrafyasına uğruyor, oradan asırlara, asırları aşıp kıtalara, kitap ciltlerine, tiyatro sahnelerine, opera sahnelerine, Puccini'nin son operası ve ölümsüz eseri olan Turandot'a dokunuyor...  Yeni bölüme  buradan ,  şuradan  ya da Apple podcast'lerden ulaşabilirsiniz! Sevgiler,  Rumeysa Xx

Korecanlar için özel bölüm! "Mouse" Kdraması Üzerine | Daha İyisi Gelene Dek En İyisi "Mouse" Mu? + Choi Ran + Lee Seung Gi ve Lee Hee Joon" Bölümü Yayında! :)

Merhaba benim tatlı muggle dostlarım... Geçmiş 19 Mayıs'ımız ve Dünya Arı Günü'müz kutlu olsun! Ama şimdi bizim için bir Fare'yi konuşma zamanı... Nasılsınız? Biliyorum biliyorum iyi olmaya çalışıyoruz. Ben de öyle. Daha önce Operadaki Lamba Cini'nde bol bol Seul havası aldık ama Operadaki Lamba Cini Podcast'te daha önce hiç Kore dizilerini konuşmadık... Kendimi tuttum resmen! Taaa ki bugüne kadar! Sanatla özel bir bağ kuran ben "Ayy illa dizinin yayın tarihinin ilk ya da son gününün yıl dönümünde bu bölümü yapayım." diye düşündüm. O yüzden Mouse'um hakkında bölüm yapmayı erteledikçe erteledim. Mouse benim için çok özel. Bir başyapıt... İki yıl önce bugün son bölümü yayınlanan bu başyapıtı izleyin, izlettirin... Lafı uzatmayayım....  Sojularınızı, ramyonlarınızı, kapanlarınızı hazırlayın ve beni dinleyin!  "Mouse" Kdraması Üzerine | Daha İyisi Gelene Dek En İyisi "Mouse" Mu? + Choi Ran + Lee Seung Gi ve Lee Hee Joon 'a tıklayıp